Monday 13 November 2017

Jutawan Forex Indicador


Saya tidak berminat untuk mendedahkan identidade saya di sini Apa yang ingin saya kongsikan di sini ialah pengetahuan dan pengalaman saya dalam FOREX. Saya mula menceburi bidang FOREX ini pada penghujung em 2005 Dulu saya bekerja di sektor awam, gaji hanyalah cukup-cukup makan Saya percaya sebahagian Besar, kakitangan, kerajaan, hanya, hidup, cukup-cukup, makan, sahaja, Mereka, yang, bergaji, besar, mereka, yang, pandai, mengurus, dan, berjimat, mungkin, akan, akan, dapat, hidup, dengan, selesa, dan, lebih, dari, cukup, makan. Ketika, saya, makan, gaji, dulu, adakalanya, Cukup makan pun ada Adakalanya terpaksa berhutang de sana-sini Potongan untuk membayar pinjaman koperasi dan banco mencecah hampir separuh sebulan gaji. Kereta dah 4 kali tukar pun semuanya adalah kereta segunda mão Tak pernah rasa beli kereta baru Nak renovar roadtax pun selalu terbabas Bila tempo tayar Botak, mula, fikir, nak, ikat perut, pinjam, sana, sini. Pada bulan novembro de 2005, seperti kebanyakan ibu bapa Yang lain, saya dan isteri comerh berkira-kira orçamento untuk membeli persiapan persekolahan anak-anak Assim, waktu itu antara perkara yang saya selar cari di internet ialah peluang-peluang untuk menambahkan pendapatan Akhirnya nasib menemukan saya dengan laman web yang menceritakan tentang FOREX Saya telah Belajar secara membaca pelbagai artikel dan tutorial yang terdapat di internet secara percuma Saya telah melakukan papel comercial Selama Lebih 8 bulan Saya juga telah mencuba pelbagai strategi indicador dan juga Akhirnya saya telah indicador memilih beberapa yang sesuai negociação dengan Cara saya Antaranya EMA 5, 10, 20 , 50, 100, 200, Parabolic SAR, MACD, Estocástico dan juga Bolinger Bands. Pada penghujung bulan Ogos 2006 Memorando de Senha em um banco de dados de banco de dados de banco de dados de banco de dados RM $ 15,000 Saya mula dengan de comércio depósito sebanyak USD 2.000 RM 7.600. Selepas beberapa bulan, selepas, mengalami, pelbagai, kerugian, sehingga, terpaksa, menambah, depósito, baru, akhirnya, saya ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, comércio Awam dan kini Forex sepenuh masa prestasi saya pada ketika ini amat memuaskan, negociação prestasi saya setiap bulan adalah Antara 85 90 comércios de lucro Jumlah comércio setiap bagi kerugian juga amat kecil iaitu Antara USD 70 300 por comércio, manakala keuntungan pula adalah Antara USD 150 1.500 Bagi setiap comércio Pendapatan saya sebulan RAHSIA. Masa terruang yang begitu banyak sekarang, mendorong saya unguia menghasilkan blog ini untuk tujuan berkongsi pengetahuan dan pengalaman dengan anda semua. Tuaian pertama saya bulan Mei yang lalu. Salam andai tuan masih ada lagi Jika ada kelapangan chamar saya Firdaus mencari sifu untuk mendidik saya dalam bidang ni saya juga sekarang berkhidmat dalam sektor awam. Pergh Terbaik la tuan. I sugeriria que você use o corretor de Forex 1 - AvaTrade. Bank Tak Mahu Rahsia Ini Bocor investimento financeiro passivo Sekali Investir, lucro Diam-Diam Dapat Duit Terbukti. Channel dicipta untuk sesiapa yg berminat untuk Investimento de curto prazo Min 3 Tahun atau kurang. Pelaburan adalah berasaskan Forex Plataforma de Negociação Bagi sesiapa yang selalu Perda de Dólar dos Estados Unidos FOREX, Ini peluang terbaik untuk anda. Dengan Seguir Trader Profesional, anda meminimumkan PERDA dalam berdagang dan Lucro 15 ke 25 Sebulan. Trader ini adalah Professional Trader dari yang yang O comércio do denhue o lucro de comércio de dengan keuntungan 15 dias de 25 sebulan sejak de 2014 lagi Ramai yang telah juda jutawan denya hanya melakukan Copy Trade comerciante de bersama ini. Berikut adalah catatan keuntungan comerciante ini sejak 2014 Beliau berjaya kembangkan Modal USD5,000 ke USD255,000 dengan pengetahuan Teknikal Trading Yang dimiliki oleh beliau. Feb 2014 21 35 Mar 2014 18 47 Abr 2014 18 18 Mei 2014 20 01 Jun 2014 16 38 Jul 2014 21 35 A Ug 2014 19 31 Set 2014 18 78 Okt 2014 21 19 Nov 2014 30 00 Dec 2014 25 13.Jan 2015 22 98 Fev 2015 23 53 Mar 2015 31 13 Abr 2015 29 94 Mei 2015 27 27 Jun 2015 22 53 Jul 2015 26 12 Ago 2015 19 83 Sept 2015 24 80 Okt 2015 19 79 Nov 2015 19 79 Dez 2015 14 50.Profit 2016 Sila whatsapp dica de acesso reservado aa2 apenas depósito de um akun e um GROW setiap hari. Bagaimanakah RM 460 boleh menjadi sehingga RM 60.000 dalam 3 tahun. Bagaimanakah RM 4.600 boleh menjadi sehingga RM 600.000 dalam 3 tahun. Unjuran Keuntungan Modal RM 460 USD100 15 Lucro Est Setiap Bulan. Bulan 0 RM 460 Bulan 1 RM 529 00 Bulan 2 RM 608 35 Bulan 3 RM 699 60 Bulan 4 RM 804 54.Bulan 12 RM 2,461 12 BULAN 13 RM 2,830 28 Bulan 14 RM 3,254 82 Bulan 24 RM 13,167 58 Bulan 25 RM 15,142 72.Unjurão Keuntungan Modal RM 4,600 USD 1000 15 Lucro Est Setiap Bulan. Bulan 0 RM 4,600 00 Bulan 1 RM 5,290 00 Bulan 2 RM 6,083 50 Bulan 3 RM 6,996 00 Bulan 4 RM 8,045 40.Bulan 12 RM 24,611 20 BULAN 13 RM 28,302 80 Bulan 14 RM 32548 20 24 RM Bulan 131675 80 25 RM Bulan 151,427 20. Bulan 36 RM 612607 40 Ini fórmula berdasarkan lucro 15 setiap bulan Yang dicatatkan oleh Trader Profissional ini. Bayangkan jika eum Gandakan eum Investimento kepada RM 46000 Ia acã membawa pulangan sehingga RM 6 JUTA. Saia akan whatsapp Detalhes Akaun Líder untuk copytrade Saya joga akan frente Slide Apresentação untuk maklumat detalhes. Whatsapp ke 013-8866725 Mohd Jawaheer Whatsapp ke 013-8866725 Mohd Jawaheer Whatsapp ke 013-8866725 Mohd Jawaheer. Ramai orang malásia yang y joinh juntar-se lucro dan mula Setiap bulan Juntar sekarang untuk masuk ke dalam Grup WhatsApp IgoFx Malásia. Jutawan Forex. Ketahui Cara MUDAH Bagaimana Menjana WANG Dalam Keadaan Ekonomi Yang Mencabar Pada Masa em Dengan FOREX Bermodalan usd 25 Sahaja. Selamat Datang Ke Laman Web Jutawan Forex. Saya tahu diluar sana ramai Yang sedang mencari-cari kaedah dan teknik-teknik yang canggih mahupun luar biasa agar dapat membros pulangan wang yang berlipat kali ganda Dari modal yang tela dikeluarkan. Ada yang sanggup menghadiri beberapa seminário sehingga berulang kali untuk memastikan yang anda benar benar faham apa yang dipelajari sekalipun terpaksa mengeluarkan wang yang banyak. Maka dikesempatan ini saya merasa terpanggil untuk berkongsi dengan e um apa yang membantu saya mendapat wang yang mudah dengan melabur di FOREX. Berusahalah Kamu seolah-olah kamu akan hidup seribu tahun lagi. Rajah diatas adalah sebahagian dari contoh-contoh trading estação yang diguna pakai oleh ramai comerciante untuk bermain didalam pasaran FOREX. Nombor de angka-angka yang sentiasa berkelip membaatkan ramai Trader tidak senang duduk, ada Yang mengeluh, ada, yang berpeluh, tak, kurang, juga, yang, hampir, gugur, jantung, apabila, melihat, apa, yang de beli, tidak, menjadi, seperti, apa, yang, dijangka. Kenapa, ianya, jadi, begitu, Adakah, indicador, yang, digunakan, tidak, membantu, Ataupun, indicador, tersebut, menelirukan, anda, sehingga, membuat, keputusan, yang, silap. Rajah, dibawah Pula menunjukan beberapa jenis EA INDICADOR yang sering digunakan oleh para TRADER untuk menentukan hala tuju pasaran sebelum membuat posição aberta. Secara jujurnya saya bertanya anda adakah benar indicador diatas membantu anda dalam membuat keputusan sebelum membuat posição aberta. Bolehkah indicador seperti diatas memberitahu anda Pergerakan Pasaran Target Keuntungan Dimana Patut Berhe Nti Dan sebagainya dalam bahasa yang mudah difahami. Warrent Buffett manuscrito ke dua terkaya didúnia melalui FOREX juga mengakui kuasa yang ada pada forex yangbeliau sifatkan sebagai senjata kekayaan terhebat. Seorang super comerciante terkenal, Dan Zanger, dari hanya seorang bekas kontraktor binaan telah menjana 11,000 menjadi 18,000,000 18juta hanya dalam masa 18 bulano saja. Selamat Datang Ke Dunia FOREX Semoga pelaburan anda dalam mendapatkan ilmu melalui jutawanforex diberkati Indicador Jutawanforex telah membantu ramai orang berjaya didalam Forex Anda adalah yang seterusnya. Kini anda jugle boleh menjadi seorang pedagang Forex persendirian dan mula menjana ribuan RM dalam masa drinkapa hari sahaja dengan bermodalan usd 25 sahaja. Kenapa Baru Sekarang Rahsia Ini Didedahkan. Beberapa bulan yang lepas saya ada membaca buku karangan seorang penulis terkenal yang mengatakan Ilmu yang baik hendaklah de sebarkan unida a kebaikan, ágar ianya dapat membro mafaat kepada semua orang , Juga dapat menambahka N pahala kepada diri kita dan juga mereka yang kita bantuIlmu yang dikongsi tidak akan kurang sekalipun satu dunia memilikinyaBantulah mereka yang memerlukan dengan ilmu yang berguna jika kita tidak mampu mierka rezeki, agar mereka mampu berdikari sendiri. Memperkenalkan Ebook Jutawan Forex Cara menjana pendapatan melalui forex dengan cara yang selamat dan mudah Ebook Bahasa Melayu. Status Dalam Stok Penghantaran Hari Yang Sama Saiz Baixar 1 03 MB Harga RM 80 USD26 Kompatibiliti PDF Boleh dibuka di Semua komputer. Pelajari Cara mudah menjana wang diFOREX dengan selamat. Pelajari Cara bagaimana mercado mengenaltanda-tanda Akan reverse, supaya anda dapat bertindak awal Buat posição aberta pada bila-bila massa sahaja yang e um mahu mengikut kelapangan massa anda Mengunakan kekuataan matawang GBP JPY sebagai penjana wang yang terpantas dan berksan dalam menghasilkan pulangan wang yang lumayan. Anda lihat sendiri saya comércio 4 matawang Dan semuanya fechar dengan PROFIT. Dan saya akan terus m Enunjukan kepada e um registro saya yang seterusnya Apa sebenarnya yang saya lakukan, sehingga nampak begitu mudah SYABAS Kerana Sebentar Lagi Anda Juga Akan Memiliki Indicador Hebat Ini Pembayaran Adicionar à Watchlist Adicionar à Watchlist Adicionar à Watchlist Adicionar ao CestoAdmirarPrimeiraEmpregoOferta ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Muk Mustafar Nombor Akaun 16211 5943 586 E-mail 3rd Party. Pembayaran Melalui Akaun CIMB. Langkah 1 Depósito RM80 Akaun CIMB Anda boleh lakukan Pembayaran dengan pergi mana-mana cawangan CIMB sekarang dan melakukan pembayaran RM80 dalam akaun banco seperti tertera di bawah Anda boleh lakukan Samada pembayaran melalui mesin depósito tunai CDM, pemindahan wang m Elalui mesin ATM, deposito de dinheiro no banco atau melalui CIMBCLICKS. Nama Muhsin Bin Mustafarn Nombor Akaun 1217 000 222 5200.LANGKAH 2 Melakukan Pengesahan Pembayaran Sila hantar maklumat berikut ke sebagai pengesahan pembelian.1-Nama anda2-email anda3-No telepon4-Bukti Pembayaran5-Tarikh Masa anda bank-in transfer. andjugi boleh menghantar SMS ke 017-2932321 dengan assunto Pembelian ebook jutawanforex telah desenhar disertai dengan endereço de email sekali. Sebarang pertayaan melalui SMS akan panggilan tidak akan dilayan, No h phone ini hanyalah untuk pengesahan pembelian sahaja. Langkah 3 Memiliki Produk Saya akan menyemak butiran pengesahan anda dalam masa 1 hingga 24 jam dan selewat - lewatnya 48 jam selepas pembayaran anda Jika ternyata butiran bayaran anda ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Gembira kerana mendapat mafaat sepenuhnya dari penggunaan software jutawanforex Nikmati keuntungan berganda dan saya berdoa semoga anda juga akan menjadi jutawanforex yang seterusnya. Jalan Jutawan Forex. Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preço Ação atau ada yang sebut sebagai comércio nu Saya kurang menggunakan indicador Beberapa bukan ni saya Banyak membaca tentang Alta Probabilidade Preço A Ction Formação Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentante Forex, elok sangad belajar dan fahamkan Preço Ação ini Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formação2 yang Alta Probabilidade dan Trade menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan massa, saya post formang2 ini. Kalau pernah baca post saya pada fevereiro 2013 ye lama punya post tu kan, strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan Akaun yang buat dulu pun dah luput , tak Boleh acesso nak dah Tak apalah kita buatlah yang baru. Saya Baru começar semula Projek ini pada hujung Mac Pada 25 Mac saya memulakan ke depósito USD1000 akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan corretor Fortes Kenapa Forts - sebab IB dia seorang Kawan Kalau ada apa2 hal corretor ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu Kita tak tau corretor ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan me ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk trading Cliente saya adalah saya sendiri huhuhu. Alhamdulillah, sebelum masuk Abril sebelum saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500 Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempai yang pertama - dengan corretor FBS Kenapa FBS - sebab akaun propagação ni memang Kecik Depo USD500 dan merempit la disitu Tapi malangnya depósito ini tak berjaya capai sasaran Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya Trade semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500 Alhamdulillah, jakarta, jakarta, jakarta, jakarta, jakarta, jakarta, jakarta - kali ni dengan corretor UMOFX pula Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan taxa depo dia yang paling rendah sekarang - masih em RM3 5 Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígito e agak confundindo selalunya saya Guna 4 dígitos Dan akaun Rempart 2 di UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, jangan risau Saya akan kembali bangunkan akaun 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah akaun Remick 2 saya dah berjaya passo completo 1 malam tadi Akan iniciar etapa 2, Hari ni Harap2 minggu depan etapa completa 3.Akaun2 Reminente lain yang menanti modal Rempita 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness Tengah considere MOCASZ Semua dah configuração afiliado dan verificado. Kenapa saya cerita detalhes ni untuk pandu saya dan orang lain Di masa akan datang Ini adalah tentativa saya yang kedua estratégia estratégica multi akaun Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan kecil modal USD10 Agora, estou de volta esperançosamente kali ini boleh capai alvo saya yang m Enjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu USD 2.000 - dah ada Standby bila memerlukan. Strategi Rempit Passo 1 500 - 1.000 Passo 2 1.000 - 2.000 Passo 3 2.000 - 2.500.Rempit 1 1ª tentativa falhou 2ª tentativa pendente Rempit 2 Completo passo 1 Saldo USD1, 000 agora masuk etapa 2 Rempit 3 que espera modal Rempit 4 que espera modal Rempit 5 que espera modal. Alhamdulillah walaupun lama saya tak atualização blogue o Tapi saya tak pernah o berputus asa dalam menjayakan matamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Berganda-ganda, keuntungan, daripada, modal, asal, kerana saya, menggunakan, teknik, margem de composição, bila ada satu perda, ia merupakan perda yang besar Ini membro kesan psikologi kepada saya Saya n Ak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margem yang lebih besar sebab nak cepat recuperar perda Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini. Sekarang, saya telah belajar daripada Pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD $ 500 Kemudian, saya saya berjaya menaikkan saya modal - melalui teknik dan signal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500 Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain Akaun ibu saya Biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan comércio akaun ibu saya Ini adalá akaun guarantor saya ketika saya kehilangan semua modal Cukuplah sekali ini saya depositar RM3700 menggunakan poket saya sendiri Selepa ini, harapan saya depósito di akaun-akaun Forex saya ye Memang akan, ada, byk, akaun, nanti, saya, cerita, kenapa, adalah, daripada, penjanaan, hasil, negociar, saya. Apa, pelan, saya, daripada, akaun, berm Odalkan USD500 itu, saya akan comércio dengan lebih agresivo dan cuba menggandakan akaun sehingga 500 yuan USD USD 2500 Biasanya saya buat target dengan 3 passo 500 - 1000 Kemudian 1000 - 2000 Kemudia 2000 - 2500 Bila dah alvo capai, akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya desenvolver akaun baru dengan modais USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu berdasarkan beberapa julgamento saya menggunakan akaun centar dengan modal USD10 Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu Ada juga dalam tentativa tersebut Akaun saya hangus Tapi saya gerar semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modais USD10, apakah bezanya dengan modal USD500 Yang penting composição modal mestilah berdasarkan jumlah yang sama Contohnya, jika Pada akaun centavo USD10, posição do setiap aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Erakan pip Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0 1 lot iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip. Step 1 dapatkan 500 pip dengan 0 1 lote setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Etapa 2 dapatkan 500 pip dengan 0 Akaun saya berkembang kepada USD2000 Passo 3 dapatkan 125 pip dengan 0 4 lote setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD2500.Jika berjaya, retirar USD500 dan buat akaun baru Repita o passo 1.

No comments:

Post a Comment